Thursday, May 22, 2008

Emotiile dinaintea bacalaureatului

Interviul este o conversatie care o porti cu una sau mai multe persoane. Ne aflam in fata C.T. Constatin Brancusi impreuna cu elevul Suciu Paul unde vom purta o discutie despre bacalaureat si in ce stadiu se afla cu pregatirea.


Eu : Ceau Paul

Suciu Paul : Ceau

Eu : In ce stadiu esti cu pregatirea pentru bacalaureat

Suciu Paul : In ce stadiu pot sa fiu cand mai este mai putin de o luna

Eu : Te descurci la toate materiile ?

Suciu Paul : in mare parte la toate

Suciu Paul : am putine probleme la materia de specialitate

n3gru` : si anume cum se numeste?

Suciu Paul : Procesare text imagine

Eu : Despre ce ii vorba ?

Suciu Paul : Despre poligrafie

Eu : Ai luat ceva ore in particular sau incerci pe cont propriu ?

Suciu Paul : am luat la matematica , ca sunt cam varza

Suciu Paul : la restu eu zic ca ma descurc

Eu : Colegi ce spun cum se descurca?

Suciu Paul : Si ei spun ca este dificil si ca au emotii dar sper sa fie bine si sa il luam cu totii

Eu : si cum is subiectele la profilul tau ?

Suciu Paul : pfoa foarte grele

Suciu Paul : si numai de anul asta am inceput cu materia

Suciu Paul : dar lasa ca mai este fix o luna

Eu : Da asa este mai aveti timp nu mult dar mai aveti

Suciu Paul : mai....una peste alta eu sper sa ne descurcam cumva la bac

Suciu Paul : important ii sal trecem

Eu : da asa ii

Suciu Paul : DOAMNE AJUTA !!!

Eu : important ii sa nu aveti emotii

Suciu Paul : sa stii !

Suciu Paul : hai ca ma duc eu la ore de mate...

Eu : multa bafta sa ai la bacalaureat sa il iei cu brio

Suciu Paul : ms

Suciu Paul : O zi buna sa ai

Suciu Paul : Ceau

Eu : ceau ceau

No comments: